ingenaning ...

Hej! 
jag ska börja med att berätta att min kamera är helt sönder så det blev tyvär inga bilder fårn stallet igår...tråkigt men sant. 
i dag har jag varit i skolan som vanligt , vi hade kemi prov. Jag tror inte det gick jättte dåligt men inte super bra heller. Efter skolan följde jag med min bästa kompis hem vid namn maja. Vi rensade ogräs det var så super tråkigt , men eftersom att maja älskar det så får man ju ställa upp lite... men det finns faktist en possetiv sak med att rensa ogräset det var att vi skrattade så som bara vi kan göra. Sen fick jag min vilja igenom vi sjöng lite. Det var jätte kul gud va vi sjöng falskt i dag. och sen har vi så klart tittat på talang, kul kul. :D
Just nu kliar maja sig maja på magen och jag fnissar... hahah om ni inte har förstått det än så ska jag sova hos maja. I mon tror jag vi tar en liten sväng till stan ;D
puss och kram
♥ emmiliaa

p.s maja valde rubriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback