Tjoä

Nu sitter jag och tjatar på att Emilia ska blogga men hon VÄGRAR, så nu får jag göra det åt henne!
Jag tänkte berätta vem jag är. Jag kan ju börja med att berätta om mig själv, jag heter Julia och är fjorton år.
Vi två alltså jag och Emilia har kännt varandra sen dagis, alltså en ganska lång tid. Men sen 2006 förändrades allt jag flyttade långt här ifrån, till Värmland om jag ska vara mer exakt. Men vi har fortfarande kontakt och träffas på lov.
Som nu hihi!
På min fritid är jag mycket i stallet hos min medryttar häst Nella.
Nella är ett arabisktfullblod, hon är en superhäst vi utvecklas mer och mer för varje gång.
Älskade häst ♥
När jag inte är i stallet så är jag mycket med kompisar.
Nella och jag vintras.
Kolla in bloggen om oss HÄR.
Åhh juste Emilia är bäst ! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback