FÖRLÅT

Idag har det varit en väldigt bra dag. Efter skolan så stack jag, moa, erika & Alex till mig för att hämta mitt piano, men det funkade inte. så vi sket i det , men sen så följde jag med dom in till stan. Det var inte så det var planerat från början men nu blev det så här. Moa spelade nämnligen in en låt hos en kille i stan. hon är ju så duktig på att sjunga så det blev skit bra. Det var jätte rolig hela grjen. Men sen vid sju så kom jag på att jag skulle medela Johanna och Maria att jag inte skulle rida men det var ju lite sent. Jag ska aldrig göra så här igen jag var så dum mot dig och lotta johanna så jag vet inte vad jag ska säg. Men förlåt tusen gånger om.
Ni som läser detta, jag förstår om ni inte fattar, jag skriver säkert jätte konstigt.
Och sen ångrade jag mig så stort mot mina andra vänner att jag följde med. Jag skulle ju inte tyckt det varit så roligt om typ maja skulle åkt med. Och nu gjorde jag så mot er i alla fall. Jag är så ledsen förlåt.
Och förlåt till mamma och pappa.
FÖRLÅT Maja, Nora, Johanna, Lotta, mamma & pappa !!!!!
Nästa gång ska jag tänka till en extra gång!
Här kommer i alla fall några bilder från i dag ↓
.
♥emilia
Kommentarer
maja

pusss<3

2011-05-06 » 17:32:54
URL: http://majasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback