i mon är det fotboll!!!

jojo , nu har jag inte lagt in på väldigt länge. Det berode på att mitt internet
inte har funkat speciellt bra, när det väl har funkat har jag inte haft tide eller årkat, memmen
snabb smanfatning.
fre: tittade på fotboll och lekte med Moa och Erika.
lör: stan med maja, och jätte kul med henne på kvällen.
sön: slappade hemma. solade och skrev svenska. Köpte en nu bil.
mån: mamma och jag åkte och tittade på blags matchen. ps. dom vann.
tis: badade med moa. erika och johanna tittade på.
ons: badade med moa (det var kaller än i tis)
.
i dag ska jag rida, vi ska hoppa. jag älskar och hoppa. Bara den hästen jag ska ha är snäll, för annars tänker jag bara på det värsta som kan hända. och då går det kanske inte så bra. men  vi får hoppas på det bästa.
.
och sen vill jag också hälsa GRATTIS till min kusin somi dag fyller år! :D
.
.
jag ska föresten ta med mig kameran till stallet så det kanske kommer någon bild i mon eller nått, om kameran inte krabbar förstårs.
♥ emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback