tänk

Jag var ute innan och hjälpte till med att riva
altanen, men när det började droppa gick jag
in för att inte ville bli blöt. men vet ni vad jag
tänkte på då.? Tänk dom som inte har någon
stans att bo, som inte kan gå in för att slippa
regnet. GUD var jag tycker synd om dom. Fy
vad jag ska vara glad att jag har det som jag
har det. man ska inte klaga på att man kanske
inte får riktigt det man vill ha allt. För man få
ju så mycket ändå om man gemnför med vissa
andra. Som inte får något alls så har det riktigt
dåligt. Jag vill bara hjälpa er allihop men det
fukar ju inte riktigt så kanske men aa! Tänkt
lite på det här när du kanske tjatar på dina
föreldrar om att du kanske vi ha något och
dom säger nej! , att du har det väldigt bra
utan den där grejen.
♥Emilia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback