HEJJsan

Nu har jag inte lagt in på ett tag så jag gör en liten sammanfattning av helgens händelser! :D

Fre: Vet ni ju var jag gjorde (tittade match)
Lör: Idag var jag och pappa i stan och köpte en ny mobil till mig. jag är inte så jätte noga med vad det är för något bara. Men det fick bli en sony ericsson J108i. Men jag gillar den!!! Sen när på eftermiddagen cyklade jag till Bjälvatorp. Inte så jätte jobbigt, mest uppfriskande! :D Sen lekte vi hela dagen till halv 11.
Sön: Idag tog jag och maja bussen in till stan för att simma lite. Det var kul! Mamma och och hämtade oss där sen.och då åkte vi hem för att se damlags-matchen.
Japp det är vad jag gjort i helgen.
Och i dag har jag bakat chokladbollar, och nu ska jag göra min svenska läxa tills i mon.
♥ Emilia
Kommentarer
Emilia

hej

2011-05-24 » 18:46:38
URL: http://emiliakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback